واقعیت این است که برای هیچ کدام از ما نیمه ای وجود ندارد!
به دنبال نیمه گمشده ی خود گشتن اشتباه محض است!
زیرا ما اصلا نیمه نیستیم!!!
هر کدام از ما یک "من" هستیم
"من"ی که باید قوی،مستقل،شاد و آزاد باشد
درست همانطور که آفریده شده ایم
در انتظار یک "او" باشیم
اویی که تکامل و استقلال و آزادی ما را به رسمیت بشناسد
و برایش احترام قائل شود
آنگاه میشود یک "ما" بود
"ما"یی همیشگی،قوی و شاد
خودتان را نیمه نکنید
یک من قوی باشید تا یک اویی پیدا کنید و ما شوید
دکتر حسین ابراهیمی مقدم
ما را در سایت کوتاه کوتاهتر از همیشه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 67