ما که از برکت پیام رسان ها( که البته مدتهاست فیلترشده اند) ، بالارفتن سن، مشغله ، بیماری و خیلی چیزهای دیگری نه می نویسیم و نه می خوانیم و تنها مروری ست بر آنچه که پیش از این حوانده بودیم و بلد شدیم اما شما را به خدا تا می توانید بخوانید، بخندید و بخندانید که عمر در گذر است.......!
چرا بخوانید ؟ که پند گیرید
چرا بخندید؟ که دنیا به هیچ نمی ارزد و باید به آن خندید و بس
خیام اگر ز باده مستی خوش باش
با ماهرخی اگر نشستی خوش باش
چون عاقبت کار جهان نیستی است
پندار که نیستی چو هستی خوش باش
کوتاه کوتاهتر از همیشه...ما را در سایت کوتاه کوتاهتر از همیشه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 34